Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Tessan - 8 januari 2011 20:17

Di di dam dam dadidadidam


Di di dam dam dadidadidam


Di di dam dam dadidadidam


Di di dam dam dadidadidam

Di di dam dam dadidadidam


Di di dam dam dadidadidam


Titta på film nu då....

Av Tessan - 8 januari 2011 14:47

Nu är den här. Dagen D. Dagen då vårat barn är beräknat. Men ingen bebis i sikte.


Jag börjar fundera om jag missförstått nåt. Har jag tagit fel på månad? Blev det inget?? Var är du lilla vän? Jag längtar efter dej!


Försöker mysa med Victor så mycket som möjligt nu, inte bråka med honom och bara ha det fantastiskt. När som helst nu så har han ju inte mamma och pappa för sej själv längre och det känns faktiskt lite hårt i hjärtat.. Han har ju inte valt detta.



Victor helt nyfödd... Min lilla plutt  

Ovido - Quiz & Flashcards