Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Tessan - 11 januari 2011 21:27

Nyss hemkommen från min kvällspromenix.


Idag kom mitt paket från jotex så nu ska jag sy någon dag. Anajtas symaskin har bara stått här i drygt en månad utan att jag tagit ett enda stygn. Tur våren verkar långt borta så gardinerna hinner bli klara.

Av Tessan - 11 januari 2011 10:34

Tror victor har sagt "Maammaaa" sådär som barn säger när de vill något ungefär 640 gånger redan idag. Det kan bli en tjatig dag..

Av Tessan - 11 januari 2011 09:02

Såg bara en liten snutt och jag skulle ju inte skriva här, men..


Vem är "Miss Inga" att klanka ner på en killes mörkfärgade hår när han själv sitter på en utväxt gul blondering på en pottfrisyr a la 4 åring??


Gillar man klirret av glaset när man kastar stenen så...

Ovido - Quiz & Flashcards