Alla inlägg den 10 januari 2011

Nej

Av Tessan - 10 januari 2011 12:46

Det har inte kommit nån bebis. Och eftersom bebisväntandet är det enda som upptar min hjärna så kommer nog nästa inlägg efter att h*n har behagat visa sej utanför magen.


Oj, går vattnet nu, när jag kissar lite mer än mina vanliga 4 droppar?

Oj, gjorde inte den där sammandragningen lite extra ont?

Oj, nu trycker det lite neråt, undrar om jag hinner in?


Jag vill inte annat än se bebisen, jag längtar som en gris och för att inte sprida min negativa energi på er stackare som faktiskt följer bloggen så återkommer jag när det är klart. OM inte det händer nåt annat kul då som jag bara måååste berätta.


Om det är någon som letar efter mej, så hittar ni mej nog springandes upp och nerför källartrappen. Wish me luck!

Ovido - Quiz & Flashcards