Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Tessan - 4 januari 2011 20:39

  


Den enda helkroppsspegeln vi har för tillfället är nere i verkstan. Skitbra! Då måste jag ju springa i trappen för att kunna spegla mej. Vilket jag iofs undviker men men...

Av Tessan - 4 januari 2011 19:05

Kväll och mys i soffan med min lilla kille. Finns det nåt härligare? Tror inte det. Han är sådär mojigt trött och gosig och vill mer än gärna sitta nära. Tittar på Nicke Nyfiken och efter den är slut blir det saga och sängen. Sen kommer min stora kille hem och då får jag ju lov att soffmysa igen. Man får ju ställa upp..


Tror kanske jag skippar kvällspromenaden ikväll. Det händer ju inget oavsett..

Av Tessan - 4 januari 2011 13:37

Just remember in the winter

Far beneath the bitter snow

Lies the seed

That with the sun`s love

In the spring

Becomes the rose

Av Tessan - 4 januari 2011 12:47

Idag är Virre på dagis. Han ville dit och var glad när jag lämnade honom men jag fick ont i hjärtat och ville ta med honom hem. Han har varit hemma länge nu och jag har liksom vuxit fast i honom lite tror jag. Vi hade i alla fall en supermysig morgon tillsammans och det var skönt att allt flöt på innan jag skulle lämna.


Jag har varit ute och storhandlat. Nu är vi redo att vara hemma och isolerade, vi har mat och blöjor. Jag har köpt bebisblöjor.. Weeee!


Funderade på en sak. Nu kanske ni tycker att jag är bortskämd och oförskämd men jag skriver det ändå. Ni som känner mej vet redan. Tänkte att det kanske var bäst att skriva det nu innan bebisen kommer.


Jag älskar att ha besök och att umgås med folk. Jag älskar mina vänner och våra familjer. Jag älskar att fika, umgås och träffa folk. Men..

Jag tycker inte om oväntat besök. Inte ens lite. Jag tycker det är superjobbigt om det ringer på dörren och jag inte vet vem det är och jag ska bli glad.


Jag vill hinna plocka bort mina smutsiga trosor från badrumsgolvet och flingorna från frukostbordet, Jag vill vara påklädd, ha bäddat sängen och ha tagit bort den värsta mascaran runt ögonen och ha tagit upp fikabröd ur frysen. Ett sms eller så en liten stund innan så är jag såå glad och tycker det är jättekul med besök! Så.. Nu var detta ur världen..


Bebis i magen lever rövare idag. Tror det är trångt därinne nu för min urinblåsa känns som en boxboll och svider hela tiden. Kom ut, lilla vän så får du sparka runt dej och hur yvigt du vill!! Komsi komsi! Helt sjukt hur man går och längtar efter att få ont.

Ovido - Quiz & Flashcards