Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Tessan - 12 januari 2011 20:42

Har varit och hyrt Brokeback Mountain tills imorgon när Virre skulle vara på dagis. Meeeen, jag hade ju helt missat att Ensamonsdag börjar idag.


Så Brokeback, popcorn och päronsoda it is!

Brokeback_mountain.jpg image by aagizer



Av Tessan - 12 januari 2011 11:55

Aftonbladet är större än expressen!


Expressen är större än Aftonbladet!


Hmm. Jag kliar mej i huvet och skiter faktiskt i vilket så länge jag läser båda gratis på nätet..

Av Tessan - 12 januari 2011 11:49


Min unge är fantastisk. Ingen kan leka som honom. Hela tiden leker han. Med sitt tåg då såklart. När vi målar med vattenfärger så sjunger han den här för mej. Han är så gullig.




Av Tessan - 12 januari 2011 11:32


Det här var den ljuvligaste låten min mormor visste. Igår var första gången jag klarade att lyssna på den utan att börja gråta. Hon hade rätt, den är ljuvlig. Den får mej att vilja åldras med min Micke. Den får mej att vilja se tillbaka på vårat gemensamma liv och minnas allt vi varit med om.


Ibland frågar jag mej själv högt i huvudet:

-Mormor, är du med mej??


Och innan jag ens hinner fråga klart så känner jag

-Ja, det är klart jag är..


Jag saknar henne hela tiden. Min ljuvliga lilla mormor..


Ovido - Quiz & Flashcards