Alla inlägg under december 2010

Av Tessan - 16 december 2010 14:00

   I år tänker vi köpa massa julklappar till Virre! Bra saker såklart, lite kläder, lite pyssel. lite leksaker. Jag tycker han är värd varenda paket! Han är den bästa ungen som finns! Så länge vi har möjlighet så öser vi paket över honom på julen. En annan jul kanske vi har hemskt dåligt med pengar och då kommer jag vara glad över att jag har gjort det. I år är ju sista julen han är ensam med mamma och pappa också och då kan man gott få bli lite bortskämd!


Lite tanke bakom pysslen jag köpt är ju att vi antagligen kommer bli inne och hemma närmsta tiden efter att bebisen kommit och då måste vi ju ha lite att sysselsätta oss med.


Det roligaste av allt är att han är så himla tacksam över det han får. Det lyser i ögonen på honom för varje liten grej han får.


  

Av Tessan - 15 december 2010 22:05

Julklapp hit- Check

Julklapp dit- Check


Betar av lite på listan.. Tur att man kan handla på nätet!


Bara skit på teve, lika bra att göra slut på lite pengar!


Barnmorskan imorgon. Skulle inte bli lika kallt då och jag hoppas det stämmer!


Idag har vi klätt julgranen! Den blev mycket bättre än förra året. Tror Virre fattade lite mer i år om hur man gör den fin. Kommer en bild på den men måste köpa en ny usb kabel till kameran först, det är någon som har klippt sönder den förra..


Lägger in bild på förra årets gran så kanske ni förstår att det mesta är bättre än då :)


  


Just ja, jag är snorig och har lite ont i halsen. Synd om mej..

Av Tessan - 14 december 2010 22:46


Pappas lilla hjälpreda har också satt upp tapeter.. Så duktig så!    

Av Tessan - 14 december 2010 22:18

Åå nu måste jag vänta ända tills i vår! Gillar inte att vänta men det var väl ingen nyhet?! Idag har vi bakat lite kakor och kokat mitt livs första julskinka. Nice.


Så jävla kallt ute. Inte ens katten gick längre än ut på trappen. Jag längtar efter första kaffekoppen på uteplatsen i vår..

Av Tessan - 9 december 2010 11:57

Ska vi skriva faderskapspapperen! Virre får följa med ut och få lite luft idag. Vi har även lovat att gå in i djuraffären och titta på fiskarna.


En present och ett par sänglampor ska inhandlas också. Sen börjar kylen eka efter isoleringen här.. Nu vill vi ha en frisk liten kille!

  

Av Tessan - 8 december 2010 21:29

Jag borde verkligen gå in och fixa till i köket.. Trööök..


Har ätit en burk med knäck.. En liten burk, men ändå.. En burk. Jag måste göra mer när nästa burk är slut... Jag älskar knäck! Så enkelt, varför gör man det bara till jul??

Av Tessan - 8 december 2010 21:01

Om man ställer upp i till exempel Bonde söker fru så må man väl fan begripa att den man dejtar kommer hångla med fler än en själv?!

Man kan väl inte förbjuda honom att provköra, det är ju därför dom är där..


Fixar man inte det så är man nog på fel ställe.. Jag skulle aldrig fixa det men så skulle jag ju aldrig få för mej att söka heller..

Av Tessan - 8 december 2010 20:25

                


Gissa vilka som är bästisar???

Ovido - Quiz & Flashcards