Alla inlägg den 29 december 2010

Av Tessan - 29 december 2010 14:06

Varje dag jag kliver ur duschen och ser mej i spegeln är en smärtsam påminnelse om hur tjock, vit, hårig och genomskinlig jag är..

Av Tessan - 29 december 2010 12:41

Vad tror ni förresten om grönt i köket till våren.. Ljusgrönt..


Jag som inte ens tycker om grönt, något är allvarligt fel idag...

Av Tessan - 29 december 2010 12:08

Idag är ingen rolig dag. Jag är jättetråkig. Jag är jättesur, trött och less. Jag är inge glad mot Victor och jag tycker att han tjatar. Det gör han med all säkerhet inte, det är bara jag som upplever ALLT som jävligt drygt idag. Jag ger ifrån mej massor med negativ energi, det sprutar minuspoler runt mej.


Victor hade haft det bättre på dagis idag men jag har ju honom hemma på jullov så det är bara att skärpa till sej. Även fast stubinen är kortare än kortast. Han vill ju bara leka. Vi ska gå ut en sväng sen så han får springa av sej lite och jag får lite frisk luft och förhoppningsvis lite positiv energi.


Alla har vi skitdagar men det som gör att jag får så himla dåligt samvete är att bebisen kan vilja ut när som helst (även fast jag tror att jag kommer gå länge till) och om det är sista dagen som jag är hemma med Victor och sista dagen han har mamma och pappa för sej själv så ska han väl inte behöva ha en skitgrinig mamma?? Det känns inte alls kul, jag ska rycka upp mej.


Ska dricka upp kaffet nu, sen ska jag sätta mej på golvet och leka med tåget. Och som jag ska leka. Jag ska vara superglad!

Ovido - Quiz & Flashcards