Alla inlägg den 1 december 2010

Av Tessan - 1 december 2010 20:39

Dagens sms:


Hej bilen var borta i morse så nu undrar ju lilla grannen om den står varmt i garaget eller om ni föder barn?


Svar:


Bilen har det lika varmt och skönt som bebisen i magen :) Tänkte inte riktigt föda än, men hyresavtalet i magen börjar gå ut :-)


Och idag kom det rabattkuponger från Libero på de här första allra minsta blöjorna :)


Shit, är det verkligen så dax snart?? Jag tycker det känns som det fortfarande är 6 månader kvar men det går upp för mej mer och mer att det fasen är dax snart. Är det därför som Micke är sådär förtjust i att jag har tänkt dra iväg till Stockholm på kalas strax före jul?!


VI SKA FÅ EN BEBIS! Som ska få bo här! Det är ju helt otroligt!


Var hos barnmorskan idag och allt såg bra ut. Tur att jag har en kropp som verkar må bra av att vara gravid. Jag har så lite krämpor att jag knappt törs stava till det. Och det onda jag hade häromdagen.. Nästan helt Puts Väck! Hokus Pokus!


Av Tessan - 1 december 2010 18:50

Virre sov, Micke gick ut och gick och jag skuffade upp mej i soffan med lika höga förväntningar som vanligt.


Men vaf... Vad säger karln? Långfilm? NU?? Nää!!


Det var inge desperate!! Ååå, jag hade längtat så!


Nä men ikväll kan vi väl ställa in Greys också då, och Hells kitchen och allt annat skit jag brukar titta på.. Jag är ingen TV slav, följer inget mer än Desperate. Hur kan de göra så mot mej?


Idag har min duktiga kille satt upp en vägg till med tapet, nu ska jag köpa sidofärgen sen är det klart! Lite dekoration sen får bebis komma när den vill!


Tack älskling för allt du sliter med här hemma för att jag ska vara nöjd!

Och jag vill ju så klart vara nöjd eftersom jag ska gå här hemma nu i mer än ett år. Jag vill ju trivas och ha fint runt mej!


Såhär glad är jag över min kille och min nya tapet!!  


Av Tessan - 1 december 2010 18:41

          


Victor har lärt sej hur man använder kameran..


Och JA, så här snygg är jag när jag vaknar ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards