Alla inlägg den 20 december 2010

Av Tessan - 20 december 2010 19:06

Det var inte gott.. Om ni vill ha en god middag så ska ni inte blanda:


Lök

Tonfisk

Dill

Matlagningsgrädde

Ketchup

Worchestersås


Servera det inte med Spagetti..


Närmare Gädda och Makaroner kommer man inte.


Ät nåt annat.. Mitt middagstips för idag. Varsågoda..

Av Tessan - 20 december 2010 17:06

Före...


  

Grönt..


Efter..


Inte riktigt klart, sakas lite detaljer men nästan!



Ska upp med nån tavla, fixa nytt överkast och lite nya kuddar till sängen.. Känns mycket bättre än det gröna otäcka...   


Min kille har gjort ett bra jobb igen!!

Av Tessan - 20 december 2010 16:49

Imorgon ska jag och Virre ut och handla. Det måste ju vara dumt att ge sej ut veckan innan när man har tid.. Så vi åker ut sista veckan när det är som mest folk. Förhoppningsvis kommer vi iväg i tid imorgon innan allt folk hinner ge sej ut. All julmat ska handlas och några sista julklappar. Blir intressant hur vi ska orka och hinna imorgon men det blir nog bra. Onsdag eller torsdag ger jag mej inte ut bland allt folk.


Idag har vi haft fikabesök här. Familjen Andersson från Hedemora hade ärende i falun och passade på att komma och fika och leka lite. Det gick bra ända tills pojkarna rök ihop om en lastbil. Vi löste det, men det är svårt när båda hade den först och ingen av oss som satt i köket i godan ro och drack kaffe såg hur det egentligen låg till. Enkelt löst -Ingen får leka med den. Punkt slut.


Bebis i magen är galen idag. Jag har en envis häl i sidan som kommer när jag minst anar det. Just när man tror att magen inte kan struta mer så tar h*n i så det känns som att skinnet ska spricka. Kan kännas lite obehagligt men är väl det här man saknar när man inte är gravid längre. Så sparka på du lilla vän..


    

Av Tessan - 20 december 2010 16:24



Från Rusta..

Ovido - Quiz & Flashcards