Alla inlägg den 22 december 2010

Av Tessan - 22 december 2010 20:05

Av Tessan - 22 december 2010 19:01

Huvva! Jag är så nöjd med våran fuskgran!

Av Tessan - 22 december 2010 17:44

Å vad skönt det känns att lönen som kommer imorgon inte behöver gå till julklappar och julmat utan att jag sparat undan det tidigare. Det är inte likt mej.


Känns skönt också att den absolut sista klappen skickas att köpa med storebror imorgon.


Puh..

Av Tessan - 22 december 2010 14:40


Tack Tomten..


  

Av Tessan - 22 december 2010 11:33

Nä, vi går inte ut idag..



Men om man ska vara positiv i den här kyla misären så vände det inatt. Vi går nu mot ljusare tider och det känns lite närmare till sommaren. Och i sommar ska jag vara hemma. Hela sommaren. Och jag ska njuta, varje dag! Jag ska bo på min uteplats. Vi ska vara ute så mycket det bara går.

Det här är inte kul...   

Av Tessan - 22 december 2010 11:10

Idag blir det hemmafix. Städa, tvätta lite. Försöka få upp värmen.


Handlade klart allt igår. Skönt. Har 2 saker kvar som fattas (glömdes) men de skickar jag in någon på affären och köper. Jag tror inte jag går ut mer före jul nu..

Ovido - Quiz & Flashcards