Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Rubrik saknas

Av Tessan - 24 oktober 2009 20:46

Jag brukar inte ha svårt för att erkänna att jag haft fel om personer och inte i detta fall heller! Jag gillade inte alls Darin när han var med i idol. Förstod inte hysterin i att han var "Såååå Snygg" eftersom jag i hans ögon antagligen sågs som en gammal nucka! Inte ens om jag kunde tänka mej 15 år yngre så är han någon jag skulle tråna efter. Jag tvärsågade honom! Men som sagt, jag är inte sen att erkänna mitt misstag! Sorry Darin och alla dina fans! Jag diggar dej! Han har levererat låt på låt som jag svänger med huvet till! Typiska TessyPartyLåtar! Pop! Enkelt! Trallvänligt! Skönt! Sånt som jag älskar att sjunga till! Och nu slog han verkligen huvet på spiken eller vad man säger! Jag älskar denna låt! Helt besatt! Har till och med jämfört med Coldplays original, som för övrigt också är bra, Men Darin! Detta är ju underbart! Kan inte lyssna nog!! Hör själva!!


 
 
Ingen bild

Storebror

24 oktober 2009 21:21

Nej du lillasyster...Nu lägger jag in mitt storebrors-veto och säger att du har helt fel och ber om ursäkt dina vägnar....Darin är INTE bra och hans version av Viva la vida är långt ifrån Coldplays original. Han förstör den ju helt. Ett billigt försök att blåsa liv i en karriär som inte blev vad han trodde. Men i allt annat övrigt som inte har med Darin att göra älskar jag dig syster-yster. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 13 september 2012 14:28

Det här var inte igår och kommer antagligen inte bli imorgon heller!   Men måste bara.. Jag har varit hos tandläkaren... Igen.. Äntligen är den klar min krånglande tand. Men det är inte tanden det ska handla om. Utan han som lagat den.   Ma...

Av Tessan - 24 juli 2011 06:27

Kajsa 05,30: Nä, Morsan! Vi får ut så mycket som möjligt av den här dan va?! Vi går upp??!! Mamma: Ååå är det så? Vill du verkligen upp nu?? Ska vi inte sova liiite liiite till?? K: Nä, vi går upp! M: Ok men då går vi och sover i ok tid ikväll ...

Av Tessan - 17 juli 2011 21:33

Jag tror att vi har pratat om att skaffa ett eget bredband. Lång ointressant historia kort: Vilket mobilt bredband ska man ha? Som är billigt, snabbt och som FRAMFöRALLT INTE KRÅNGLAR!!!   Vad har ni?? ...

Av Tessan - 17 juli 2011 18:39

Hittade denna bild på mejsjälv på Facebook. Den gjorde mej glad för att jag var så himla duktig efter att jag fick Victor. Den gjorde mej desto mer ledsen för att jag är så himla långt därifrån nu. Usch så deprimerande. Den får mej att aldrig mer vil...

Ovido - Quiz & Flashcards