Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Tessan - 20 oktober 2009 20:16

Eftersom Virre somnade tidigt ikväll igen och Micke inte har hunnit komma hem från jobbet har jag bänkat mej framför teven med datorn! Spelar lite hubbelBubbel samtidigt som jag tittar på plastikkirurgerna. Jag måste vara sjuk med tanke på att dessa operationer inte skrämmer mej alls. De är ju självvalda och antagligen kommer personerna i fråga ha mycket nytta av det ingreppet de gjort. Det finns hjälp att få mot komplex och har man råd kan jag inte förstå varför människor ska ha förutfattade meningar. Go for it säger jag i ytlighetens anda! Sen tycker jag inte att alla som opererat sej blir snygga men det är ju upp till den det sitter på. Så länge man själv är nöjd ska ingen bry sej.


Nu är det snart dax för Desperate!! Weeeei!

Av Tessan - 20 oktober 2009 12:44

Kollade på Färjan igår. Vilka sköna killar som åkte med. Jag menar de två som gillade mumintrollen och letade efter kameran. Årets resa!


Ikväll är det äntligen dax igen för Desperate! Veckans höjdpunkt! Varje tisdag klockan 22 sitter jag och säger Gaah, är det redan slut?! Och då börjar min längtan till nästa tisdag!


Idag är jag ledig, men vi ska ner på dagis en sväng för fotografering. Kul, men synd att de inte får ta några egna foton utan bara ett gruppfoto. Sen ska vi åka och handla lite och kolla på lampa till matsalen och köket. Vårat hem börjar sakta men säkert att likna något och nu är det lite hallrenovering som står överst på listan. Sen Virres rum. Sen vårat rum. Sen är det säkert nå mer innan det är dax att börja om!

Ovido - Quiz & Flashcards