Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Tessan - 25 oktober 2009 13:55

Blev sen till bussen! Pussade pojkarna hejdå! Letade mobilen, skit i den jag hinner inte. Slet åt mej plånboken. HEJ DÅ! Spurtade över grannens gräsmatta för att tjäna några sekunder småsprang hela vägen till bussen, Puh jag hann!Ingen buss i sikte! Men vänta.. Kollade tabellen. Det är ju söndag! Ååååh Den går bara en gång i timmen och det är 37 minuter kvar till nästa buss.. Dryygt! Ska jag gå hem? Ja jag går hem och hämtar telefonen och pussas lite till. Började gå.. Men nej. Jag orkar inte, ångrade mej halvvägs och gick tillbaka och väntade på bussen. I säkert en halvtimme iallafall. Eftersom mobilen låg kvar hemma hade jag ju inte ens en klocka, min väntan kändes oändlig! Till slut kom bussen.


Jag längtar hem. Hem till min soffa, hem till mina pojkar! Ikväll blir det söndagsmys vill jag lova!

Av Tessan - 25 oktober 2009 01:41

Kännerr jag mej så här


  


Och då ska man behöva gå å lägga sej!

När man vill sjunga som mest!










Av Tessan - 25 oktober 2009 01:37

Ja du min bror..


Men jag undrar om du lyssnar med rätt öra...

Av Tessan - 25 oktober 2009 00:53

Jag vill bara tala om


*Att jag tycker att våra kvällar tar slut alldeles för fort!

*Jag tycker du är bäst!

* Dina döttrar är dom bästa!

* Vi ses för lite i jobb veckor!

*Jag respekterar dej som mamma och min vän!

* Jag tycker så mycket om dej!


Jag vet inte (men jag hoppas) om det är ömsesidigt men jag är såå jäkla glad över att ha min Anita!! Alltid ärlig och jag önskar att vi båda bor kvar här i all evighet!


Du är den jag saknat! (Du förstår vad jag menar va?!)



Ovido - Quiz & Flashcards