Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Tessan - 18 oktober 2009 11:25

Den här helgen jobbar vi och Virre har fått sova hos mormor. Vi har pratat med honom och han har det så bra så. Igårkväll efter jobbet åkte vi och tog en bowlingmatch. Jag regerade första setet med tre strikar men sen krossade Micke mej. Grattis då! Det var kul men jag är matt i handleden idag. Sen åkte vi hem och kollade på Johan Falk. Bra film men jag gillar inte riktigt såna där filmer där det händer grejer som faktiskt händer på riktigt. En kille blev stoppad i en sopsäck och ihjälslagen. Usch sånt påverkar mej så jag inte kan titta. Men nu måste vi väl se de tre efterföljande filmerna.


Efter jobbet idag ska jag åka och hämta min lilla VirreBoy! Som jag längtar! ÅÅ jag vet när jag kommer dit och han får syn på mej så springer han emot mej med öppna arma och ropar Maamma, Maamma!! Det känns så härligt att det inte ens går att beskriva med ord!

Ovido - Quiz & Flashcards