Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Tessan - 3 oktober 2009 15:21

Så blev jag hemma idag. Vi har städat, tvättat, målat ramar! Snart ska fotoväggen upp!


Sen ska vi kanske baka en kaka och så kommer nog mamma förbi en svängis.


Varför i hela friden har jag travprogrammet på??

Av Tessan - 3 oktober 2009 15:15

För jag har börjat dricka vatten!


Tidigare har det varit en smärre chock för min kropp varje gång den har fått ett glas vatten. Det har gått hela dagarn utan att jag ens druckit ett glas. Det är inte bra. Men jag har ju tyckt att cola är så himla mycket godare. Nu har jag inte köpt cola på ett tag. Jo jag har druckit när jag ätit ute och man får ta i en sån apparat. Det är av ekonomiska, tandmässiga och viktmässiga skäl jag ska dra ner radikalt. Och det har gått bra, för den enda gången som jag köpte en pet så tyckte jag inte det var så gott som jag mindes att det var.

För att inte chocka kroppen så har jag druckit äppeljuice till maten några gånger men mest vatten. Jag drack vatten till snacksen igår :-) Jag dricker vatten till lunch wrapen idag.


Min kropp, mina tänder och min plånbok fullkomligt jublar ikapp!

Av Tessan - 3 oktober 2009 07:41

Till rättvik på marknad idag?

Skulle vara kul, kan inte komma ihåg att jag varit där någon gång förutom att min pappa säger att jag varit med när jag satt i vagn när jag var liten. Men det är antagligen jättemycket folk, svårt att hitta parkering och då blir jag nervös. Man gör slut på pengar, antagligen onödiga pengar och det kommer nog att vara kallt..


Men det är ju mysigt på marknad.. Åå vi får se. Kanske kanske inte....

Ovido - Quiz & Flashcards