Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Tessan - 24 oktober 2009 20:46

Jag brukar inte ha svårt för att erkänna att jag haft fel om personer och inte i detta fall heller! Jag gillade inte alls Darin när han var med i idol. Förstod inte hysterin i att han var "Såååå Snygg" eftersom jag i hans ögon antagligen sågs som en gammal nucka! Inte ens om jag kunde tänka mej 15 år yngre så är han någon jag skulle tråna efter. Jag tvärsågade honom! Men som sagt, jag är inte sen att erkänna mitt misstag! Sorry Darin och alla dina fans! Jag diggar dej! Han har levererat låt på låt som jag svänger med huvet till! Typiska TessyPartyLåtar! Pop! Enkelt! Trallvänligt! Skönt! Sånt som jag älskar att sjunga till! Och nu slog han verkligen huvet på spiken eller vad man säger! Jag älskar denna låt! Helt besatt! Har till och med jämfört med Coldplays original, som för övrigt också är bra, Men Darin! Detta är ju underbart! Kan inte lyssna nog!! Hör själva!!


Av Tessan - 24 oktober 2009 20:30

Tack Älskade Mormor Gun som ringde och påminde (talade om för) oss att det var inatt man ska ställa om klockan. Hade ingen aning om att det var inatt.. Kul det hade varit på jobbet imorgon om jag dragit upp grindarna på jobbet imorgon och stått och kliat mej i huvudet och funderat på om alla andra  butiker har försovit sej.... ?!


 

Av Tessan - 24 oktober 2009 16:16

Å som jag har funderat på vem det är som gör varianten av Coldplays Viva la vida i bakgrunden på Idolreklamen! Tänkte att man säkert aldrig får veta och än mindre kunna spela den hemma! Det lilla jag har hört av den har låtit precis som den variant av låten jag har saknat! Nu ska jag leta efter att kunna ladda hem den!


Ovido - Quiz & Flashcards