Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Tessan - 12 oktober 2009 21:29

Så här ser jag ut sedan i fredags!

Lite busigare

Lite vuxnare

Myyycket kortare!!

 

 

    

 

Het eller inte?! I like it!

Av Tessan - 12 oktober 2009 21:22

Igår fyllde våran skatt 2 år!!

Vi firade med stort kalas och han fick många presenter! TACK till ALLA som kommit för att fira vår lilla gosse!


   

Gissa vilken av tårtorna jag gjort och vilken jag köpt... Svårgissat?? Båda var supergoda i alla fall!

  


Världens finaste!! Tänk att vi haft honom i två år redan! Å andra sidan känns det som vi haft honom i vårat liv jämt! Helt underbar!!

Av Tessan - 12 oktober 2009 21:11

Så här kul har jag när jag går på fest!!


Jag inte bara HAR roligt, Jag ÄR jäkligt rolig också!

      

                  


Gratis är gott!!

Ovido - Quiz & Flashcards