Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Tessan - 16 oktober 2009 11:57



Gud så synd om honom! Jag älskar galenskaparna! Så himla bra! Kommer nog fler under denna regniga dag!

Av Tessan - 16 oktober 2009 11:27

Det bara regnar och regnar, vi vill inte gå ut. Virre har kissat på golvet två gånger, allt för att vi ska få något att göra. Jag plockar lite, det finns alltid något att plocka undan är det inte helt otroligt. Och när jag plockat ordning och kommer in i köket nästa gång så ligger alla kastruller på golvet igen och Virre sitter där och "kockar älling". Bara att börja om. Kattungarna har hittat på leksaksråttan, man måste passa varje steg man tar så man inte kliver på nån av dom. Nu kommer V och vill ha kaka för "tita gången" Fast vi sa att förra kakan var sista.. Så som jag brukar säga på krogen. Den här ölen är sista.. Den här ÄR den sista... Nu ska vi tydligen leka kurragömma, kul!


Tur förresten att våran glada kille är tillbaka, han har varit så jäkla grinig ett tag men nu skrattar han mest hela tiden. Åt allt! Härligt!

Av Tessan - 16 oktober 2009 10:32

Imorse vaknade jag med en känsla av jul.. Jag brukar inte få julkänslor innan dagarna före julafton men imorse när det var mörkt och lite kallt i huset och jag satt med Virre i knä så längtade jag faktiskt lite. Nu när jag kollat in rustas julsortiment så längtar jag lite mer. Jag brukar ha lite julångest men iår tänker jag inte ha det eftersom vi redan har bestämt att vi tänker vara hemma i vårat hus det här året. Vi behöver alltså inte må dåligt över att vi inte hinner åka upp till idre, behöver inte åka till olika ställen i gustafs och vi behöver förhoppningsvis inte stressa. Härligt!


Ikväll kommer våran nya matsalsgrupp att ställas upp här hemma. Kommer bli bra. Det blev en enkel men fin grupp som vi kommer trivas med. Lite dekoration i matsalen bara så blir det kanon! Får nog mitt nya väggord med posten idag också så nu börjar det se ut som ett hem och inte bara tomt på väggarna överallt! Lovely!

Av Tessan - 16 oktober 2009 07:37

Igår den 15 oktober fyllde världens bästa mamma och mormor år!

 

Grattis! Vi älskar dej jättemycket!


  


Tack för all hjälp du ger! Tack för att du alltid finns!

Vad skulle vi göra utan dej???



Ovido - Quiz & Flashcards