Alla inlägg under mars 2009

Av Tessan - 16 mars 2009 14:05

Sitter med en nyvaken lilleplutt i knät o gosar! Han hostar när han sover så han nästan kräks. Inatt har han hostat i stort sett heela natten så vi började fundera på om det var nåt i hans rum så jag tog in honom till oss men det blev inge bättre. Host host host, hela tiden. Så tråkigt, vi kommer aldrig iväg o bada tex som jag sagt så länge att vi ska göra men hostan lär ju inte direkt bli bättre av det.


Nya försök till ord kommer varje dag, just nu kämpar vi med telefon. Närmsta vi kommit är tetepoo. Mamma brukar göra sina naglar hos thailändskorna på kupolen hon kanske får ta med han dit, det låter som att de kanske skulle kunna förstå när han slänger ur sej sina långa haranger på en för mej helt obegriplig dialekt.


Blir bara lugnt idag, är ledig och ska bara skrota hemma. Har städat lite och ska snart dra fram dammsugaren, det brukar vara populärt! Antingen åker Virre på den eller oxå står han i utblåset och fönar håret. Vi förenar nytta med nöje helt enkelt!



Av Tessan - 14 mars 2009 08:18

Somnade med ont huvet igår och vaknade likadant. Har ont i tänderna igen oxå. Skulle inte ha ätit godis igår.. Kan det vara så att jag inte tål godis? Mina tänder verkar veta när jag äter sånt i alla fall.. Tråkigt men man ska ju inte äta massa skit. Ikväll är det final i globen och jag kan inte ens uttala mej om vilken jag tror kommer vinna. Tycker att flera av låtarna är ganska bra faktiskt, men EMD växer snabbt i mina öron även om jag inte var helt impad från början. Tycker däremot att Måns låt är dålig och inte behöver så många poäng. Af Ugglas, Malena, Agnes, EMD får gärna vinna utan att jag lägger mej i att klaga.. Må bästa låt och framträdande vinna så sitter jag hemma med ett glas vin och hejar på så mycket jag bara kan! I min glittriga guldpaljett stass!

nja

Av Tessan - 13 mars 2009 22:04

Gick väl sådär va?! Fan oxå..

Av Tessan - 13 mars 2009 19:13

Nu är det alldeles snart dax för matchstart. Kvalserien drar igång och snart vet man åt vilket håll det lutar iår.. Matchen ikväll är väl nåt av en måste match..- och jag sitter på bussen :-o

Av Tessan - 12 mars 2009 22:03

Ååå stackarn, han hostar så han nästan kräks och vi kan inte göra nåt för o hjälpa honom..


Våran lille skrutt..

Av Tessan - 12 mars 2009 13:17

Nu är färg och tapet vald! Hoppas det blir så bra som jag tror!

Av Tessan - 12 mars 2009 09:47

Solen skiner vi har fått sova inatt, skönt. Lillen verkar pigg, han ska få åka på dagis ett par timmar idag. Hoppas det här vädret håller i sej men att det blir varmare snart. Jag väntar verkligen på den riktiga våren nu..

Av Tessan - 11 mars 2009 22:09

Min darling kom hem tidigare än väntat idag. Jättetrevligt då jag faktiskt började känna mej lite ensam..

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards