Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Tessan - 25 mars 2009 22:02

Nu har jag varit ensam färdigt.. Börjar bli mörkrädd, vill inte vara själv i stora huset mer. Vet att det bara är diskmaskinen som låter men jag tycker inte om det..


-Hur skulle det här gå om Mike skulle åka själv till Idre en helg?? Får bo hos mamma då kanske....

Av Tessan - 25 mars 2009 20:56

Ensamonsdag, lite skönt men lite ensamt.. Kom hem från jobbet och har en liten känsla av obehag över mej. En osalig ande, en trasig själ, får mej att tänka på att det är skönt så länge man får vara frisk, kry och kunna tänka sina egna tankar. Var väldigt lugnt på jobbet ett tag idag. Sen sa det PANG och det kom massa folk! Kul! Det är då det är som roligast att jobba, när det är massa o göra och folk som vill ha hjälp och faktiskt vill ha en påse med sej ut ur butiken.

Vet inte hur jag knasat ihop mitt schema bara, har skrivit helt fel mot hur det skulle vara och jag trodde det var påsk nästa vecka, helt fel ju. Fick tänka om och var helt förvirrad ett tag men nu tror jag att jag har koll på läget.


Varför är det så dåligt på teve på onsdagar?? Bara skit överallt, tycker de ska visa Desperate på onsdagar också. Nu måste jag antagligen plocka lite för det är det värsta jag vet att titta på skit på teve!


Jag älskar verkligen nudlar men köp inte Euroshoppers, dom va skitäckliga! Eldorados nudlar med biffsmak är dom bästa!!

Ovido - Quiz & Flashcards