Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Tessan - 9 mars 2009 22:12

Ska jag läsa helgens reklam sen gå å nanna..


Godnatt!

Av Tessan - 9 mars 2009 21:37

Idag är det måndag fast det känns som onsdag.. Det är bara för att M är och spelar badminton och det gör han ju vanligtvis på onsdagar. Jag har ätit en kanonmiddag nyss.. Faan. Tröck två (!) Billys nyss och nu har jag klump i magen, uuäääh.. Sitter och tittar på cityakuten, deprimerande!


Inatt trodde vi att det var magsjuka på G igen. Victor vaknade och va lessen och gick runt här som en osalig ande och efter en stund så mycket riktigt spydde han.. Suck. Kanske bara va nåt som skulle upp?? Han somnade efter en stund igen men vaknade och va lessen.. Spytt ner sängen. Tack så mycket. Som tur var så tog Mike sängen och jag barnet. Efter tvätt och ny pysse så var vår son som ny. Lekte, busade, skrattade och stojade. Ville inte sova och verkade faktiskt inte trött alls. Konstigt. Klockan 1 fick jag nog, gjorde en flaska och släckte ner hela huset och la han mellan oss. Han åt välling och somnade. 1.15 tyckte mamman i huset att det var lite trångt på hennes sida i sängen så hon bar in barnet till sin egen säng. Puh! Klockan 7.30 gick gong gongen igen. "Vaaaaken" O herre gud va trött jag va, men lillen ville upp! Han va pigg! Inge magsjuka här inte men vi hade honom hemma idag iallafall utifall det skulle bli nå mer men det har varit lugnt idag! Tack Lisa på jobbet för hjälpen idag!  Imorgon ska Lillen få gå på dagis och leka av sej lite.


Välkommen min kompis som kom och ska bo med mej en vecka! Verkligen.. Välkommen...

Av Tessan - 9 mars 2009 21:36

Är det TIIIIIIIIIIIIISDAG!! Äntligen!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards