Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Tessan - 18 februari 2009 22:24

Att en dag på jobbet så kommer Carola in och vill ha hjälp att hitta snygga jeans eller nåt och jag får chansen att hjälpa henne. Vart ska man vara för att "råka springa på" henne?? Ska jag verkligen gå hela livet och aldrig få se henne privat??

Av Tessan - 18 februari 2009 21:47

Alltså han är ju så söt så jag bara vill ta upp han och gosa! Tur jag nyss har ätit annars hade han nog legat risigt till! Såå go!! Och så duktig hos doktorn idag! Men så vild!

Av Tessan - 18 februari 2009 21:39

Nu är det onsdagskväll och jag har min ensamkvällstid. M är o spelar badminton och Virre sover (peppar peppar). Sitter och kollar på friidrott lite och surfar runt.


Det är ju helt otroligt att Kronberg fortfarande levererar. Han har ju ändå varit i sitt livs form senaste 15 åren eller nåt. Vore ju inte konstigt om han skulle förlora nåt lopp snart... Hehe..


Har varit lugnt på jobbet idag, igen. Skönt kan man kanske tro att vi tycker men jag tycker det är mycket roligare när det är massa folk och det rör på sej hela tiden! Det är så kul att sälja! Nöjda kunder - Nöjd Tess! Enkelt!


Nu ska jag sätta tänderna i min onsdagsglamourmiddag! Bjuder på en bild neranför så ni får dregla ordentligt! På tal om tänder.. Vet mina tänder när jag äter godis?? Förra veckan åt jag typ inget godis och hade inge ont i käkarna alls. Den här veckan har jag ätit lite godis och får ont direkt! Alltså inte tandvärk, utan mer i själva käkarna! Konstigt, för när jag äter nåt annat som oxå är segt eller så så får jag inte alls ont. Är det nån som opererat in ett antigodischip i mej när jag sovit?? Eller är det nån tandis som läser här som kanske kan svara??


Jaja nog snackat, här får ni matbilden! -Se och njut!


Av Tessan - 18 februari 2009 21:36

Var ute med LillVirre häromdagen och vi åkte massa vagn och pulka och lekte i snön. Kallt men underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards