Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Tessan - 2 februari 2009 15:33

Så här ser det ut hemma hos oss: På morgonen är det nån som ligger och drar sej till klockan är 9.30 varje dag... Släpper man honom utan tillsyn i 5 sekunder så klättrar han.. Öööverallt! Han STÅR på bordet i köket när jag kommer in. Hur ska jag få honom att fatta att man faktiskt KAN ramla ner?? Han bara skrattar ju åt mej!

Av Tessan - 2 februari 2009 15:25

Jag vill åka utomlands!! Lite sol, lite värme, bara hänga med familjen! Låter härligt va?!

Av Tessan - 2 februari 2009 14:53

Efter många tappra försök och lite blod,svett och tårar beslutar jag mej nu för att stanna på denna blogg. Jag får inte till den nya, tänkte den skulle bli fin, men jag vill vara kvar här. Punkt slut.


Efter magsjuka, förkylning och feber är vi nu tillbaka i det friska och tar nya tag i väntan på sommaren! Lite snoriga är vi allt men det kan man leva med. Har fått lite idéer om hur vi ska gör ahär hemma nu och det känns nu bara som att vi ska ta tag i det och faktiskt göra nåt. Idag är jag och Lillskrutt hemma. Vi har varit ute en sväng, träffat granntanten och åkt lite pulka. Vi har sen städat lite här hemma och nu är det bara det tråkiga kvar... -Dammsuga..


Imorgon är det dax för jobb och dagis igen, from torsdag ska vi ha öppet till 19 på jobbet, till vilken nytta?? Tycker det räcker alldeles utmärkt med 18. Och jag som bara jobbar stängningar kommer ju aldrig och få mysa med Virre på kvällen. Surt. Tiderna fungerar inte så jättebra i våran familj för tillfället. Inte för mej iallafall, men vad ska man göra, man får ju ta det schema man får..

Ovido - Quiz & Flashcards