Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Tessan - 11 februari 2009 21:19

Det händer grejer i falun vill jag lova! Vi var nere på stan idag för att hämta ut meducin till Lillen och när jag skulle åka upp i rulltrappan till apoteket så hade de nån stor kamera och massa folk där och det var ett himla röj. Jag trängde mej förbi och åkte upp och då ropade någon bakom mej på en tjej som tydligen hette Sofia att hon skulle ta ner tidningen saktare.. Framför mej stod en blond tjej i jeans och nån röd fleecejacka och jag såg först inte riktigt vem det var men när vi kom upp så vände hon sej om och jag såg att det var Miss Postkodlotteriet, Sofia Rågenklint! Häftigt tänkte jag och blev såklart lite nyfis, vad håller de på med???? Inne på apoteket såg jag genom fönstret att hon kom upp och ner ur rulltrappan flera gånger så jag antog att de spelade in nån form av reklamfilm eller så.. När jag kollade ut nästa gång så stod Mr VemVillBliPostkodmiljonär Himself där utanför!!! Rickard! Coolt! -Ta betalt nu så jag kan gå ut och vara nyfiken!! När jag kom ut så fick man inte åka i rullen så jag väntade.. Man kan iofs gå en annan väg men det går ju inte när det vankas kändisar i stan! Jag åkte ner och då såg jag han igen! Svårt och missa då han antagligen var det längsta killen i den gallerian. Han gick omkring och såg lite otålig ut medans Sofia fick åka upp och ner gång på gång. När man ser nån på teve så ofta som jag har sett VemVillBliPostkodmiljonär så känns det ju nästan som man är lite bekanta så jag hade faktiskt god lust att heja på honom. Han hade nog hejat tillbaka, han såg snäll ut. Väldigt smal och lång, fast snäll. Jag gick och kollade om Mike var klar med det han gjorde sen smet jag tillbaka och kikade lite till, kändisbesatt som man är, hehe.. Tänkte skriva kändiskåt men det ordet skulle nog inte mamma gilla, men ja det är det jag är. När jag kom dit igen så åkte jag upp för rulltrappan när de var klara med tagningen och då stog Rickard alldeles vid trappan och när jag vände på vagnen för att få med Virre upp så tittade Rickard ner i vagnen och flörtade till åt Victor!

Vi gick och åt på Sibylla sen åkte vi hem. Är väldigt nöjd med våran kändis-sightseeing idag!


Fick lovorde på dagis igår om våran lilla gosse! De tycker att han är så rolig att ha där och han är så duktig med allt! Sovning, ätning, vill vara ute och aldrig nåt gnäll. De tycker att han är trygg och lugn och alldeles underbar! Ja, det var faktiskt ordet han använde, UNDERBAR! Det värmer två föräldrahjärtan att höra! Och de har ju helt rätt! Han är ju faktiskt det, HELT UNDERBAR!!

Ovido - Quiz & Flashcards