Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Tessan - 16 februari 2009 14:48

Att även kändisar blir som vanliga människor när man läser deras bloggar. Jag brukar läsa Pernilla Wahlgrens och Charlotte Perellis bloggar och de är ju som vilka andra som helst fast kanske med andra jobb och annan storlek på plånboken. Charlotte bakar och står i med sina barn, hämtar och lämnar på dagis osv, vilket gör att hon faktiskt är en ganska vanlig mamma och tjej när hon är hemma.


Jag tycker det är jättekul att läsa dessa bloggar! I Pernillas sista inlägg fick man följa med hem till hennes föräldrar och då insåg jag att Christina Schollin faktiskt också är en vanlig mormor, precis som min egen underbara mamma!!

Av Tessan - 16 februari 2009 14:28

Det var vi idag! Eller iallafall Virre. Jag tyckte han skulle fortsätta sova fast breve mej, det tyckte inte han. Jag låg i sängen och han skrotade runt uppe för sej själv en stund. Oansvarigt va?! Jag sov ju inte, bara vilade lite till, och Virre kollade till mej lite emellanåt men en gång kom han in och luktade bajs så då fick jag ju lov att gå upp och tvätta rent honom. Godmorgon! Men varför ska man gå upp om man fortfarande är trött och lite halvgnällig? Bättre och sova tills man är glad när man kommer upp!


Är fortfarande lite småsur över att mitt inlägg på valentines day försvann! Och ibland när jag sitter och skriver så hoppar bokstäverna upp på fel ställe, mitt i texten som jag har skrivit ovanför, typ. Galet! That`s life!


Har städat lite i mitt kök idag! Jag/vi har världens finaste kök när det är ihopplockat där! Med våra nya tapeter kommer det bli PERFA!! -Skönt!!

Ovido - Quiz & Flashcards