Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Tessan - 15 februari 2009 09:28

Dagens EGO!

-Hello, My name is Tessygirl!

Av Tessan - 15 februari 2009 09:25

Hade rätt om Måns men fel på Markoolio. Tillåter inte föräldrarna sina barn att rösta längre eller??

Av Tessan - 15 februari 2009 09:16

Igår skrev jag ett långt och fint Alla Hjärtans Dag inlägg. När jag lagomt va klar så låste datorn sej och det fastnade uppe cybervärlden. Borta! Tråkigt.

Men i alla fall en stor hjärtekram till alla jag tycker om!


Vi var på Harrys och åt igårkväll. Maten va så god att jag åt tills jag höll på å spricka. Plankstek... Köttet var så perfekt att det liksom smälte i munnen, och alldeles så där perfekt rött innuti.. Mmmmmm! Vi hade jättetrevligt och maten var god, kan man begära mer? Borde kanske inte ha druckit de där två sista drinkarna men de var ju såå goda!


Nu ska jag smita in på aftonbladet och kolla hur det gick i melodifestivalen, har ju ingen aning! Ska jag gissa.....? Jag gissar att Måns och Markoolio gick direkt till final, vilken skrällgissning va?!

Ovido - Quiz & Flashcards