Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Tessan - 7 februari 2009 14:38

Lördag idag! Har varit ute i flera timmar men Lillen och provat min nya skiddress som jag köpte på 70% rea häromdagen. Ett mycket bra köp får jag lov att konstatera. Pulsade iofs i snö med barnvagn men den verkade varm även när jag bara lekte. liten sover tungt nu och när han vaknar så ska han få bada i sin nya badbalja som är så stor att man antagligen kan bada en ponny i den. Kul för honom. Och enklare för mamma ;-)


Efter att knappt ha rört en dator mer än den på jobbet på en hel vecka typ så känner jag att det står ganska still på vad jag ska skriva. Ska gå å ta mej en kopp kaffe och se om det är nåt vettigt på teve att se.. Typ Top model eller Pam on the loose.. Hihi!


Återkommer säkert lite senare när jag tröttnat på teven.. -So Long!


Ååå eller jo, måste berätta! Jag hade glömt att kolla om jag kunde ta ledigt i torsdags för min mormor hade ärende till falun då så min morbror skulle skjutsa henne och de ville kanske hälsa på oss och träffa Virre, men som sagt jag hade glömt bort det helt så jag tänkte att det var väl som det var då.. Men i torsdags på jobbet så tittade jag mot ingången och blev så glad att jag nästan började gråta när jag såg min mormor komma in i butiken med min morbror! Älskade lilla mormor! Så himla kul och se henne! Detta lyste upp hela min torsdag! Tack Roger!

Ovido - Quiz & Flashcards