Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Tessan - 13 februari 2009 13:32

EgoGirl???


-No It´s just TessyGirl!!








I´m NOT pregnant, jag bara står fel på fotot!!

Av Tessan - 13 februari 2009 13:03

Går till min kära storebror som fyller år idag! Fredag den 13:e! Behöver ju inte vara en otursdag!


**HIPP HIPP HURRA!! HIPP HIPP HURRA!! HIPP HIPP HURRA!!**


**GRATTIS**GRATTIS**GRATTIS**GRATTIS**GRATTIS**

Av Tessan - 13 februari 2009 12:45

Behöver göra massor här hemma men jag vill inte, orkar inte och jag skiter i det. Lagomt när jag börjar nu så kommer Lillen vakna och då har jag lovat att vi ska gå ut. I solen, den underbara solen!


Har hört av en kompis att de har nån form av gympa här i hallen breve på kvällarna, jag ska ta reda på vad det är för nåt och så ska jag gå dit och röra på fläsket lite! Det går ju inte o va soffpotatis hela livet även om det är jättemysigt! Mike spelar ju badminton två dar i veckan och han tycker att jag ska hitta på något oxå så jag får komma iväg lite men jag är ju så seg, jag orkar inte riktigt ta tag i det. Är ju så skönt o ligga i soffan på kvällarna. Han tyckte oxå att vi skulle hitta på nåt att göra tillsammans. Jag skulle få bestämma. Jag bestämde att vi skulle gå och lära oss dansa salsa. Har inte hört nåt mer om när vi ska börja efter jag gav det förslaget.. -Konstigt..

Har ju oxå sagt länge nu att jag ska börja göra 100 situps om dagen, men jag gör typ en om dagen och det är när jag går ur sängen på morgonen. Vill försöka få bort lite daller på magen, liksom strama åt skinnet som är kvar sen Lillen låg därinne!


Idag är sista lediga dagen av tre, imorgon är det dax o sälja lite kläder igen! Virre ska åka till mormor och ha lite semester. Kommer bli väldigt tomt här hemma nu eftersom jag har varit hemma med honom i tre dar. Tyst om inte annat. Men jag ska passa på att få sova hela natten!


På lördag är det Alla Hjärtans Dag och vi ska gå ut och äta! Vi har inte gjort nåt särskilt på nån Valentines Day förut så det ska bli trevligt, jag ska ha en jättefin klänning på mej som jag bara använt en gång tidigare! Kommer sakna Virre men han får sin present på söndag istället när han kommer hem och jag har jobbat klart!


-Tänk vad mycket skit det är på TV på dagarna. Jag borde verkligen göra nåt annat!

*************************Over And Out**********************

Av Tessan - 13 februari 2009 12:28

Vet inte om eller när han ska få flytta hem till oss, lite förhandling kvarstår.. Men japp! -Han ska få heta Sture!

Ovido - Quiz & Flashcards