Alla inlägg under november 2009

TV

Av Tessan - 11 november 2009 16:03

Kolla på GävleDala ikväll klockan 19.15


Moviestar!

Av Tessan - 10 november 2009 23:32

Med en ny kort frisyr följer också en morgonfrilla som jag inte riktigt kan vänja mej vid..


  

Av Tessan - 10 november 2009 22:20

Orkar inte ens dra den långa historien nu.. Men den kommer.. Jag kanske kommer ha all tid i världen att berätta den för er.. Konstigt.. Men tydligen rätt...

Av Tessan - 10 november 2009 08:02

När Virre ropade Maaaaamma, Maaaaamma!, nu på morgoen så tänkte jag att shit det blev lika tidigt idag som igår, kanske han vill ha en flarra välling och sen sover vi lika länge som igår... Men jag kollade på klockan och den var redan 7.30 Bara att kliva upp eftersom skrutt inte riktigt hade tänkt sej att sova mer.. Och jag kände mej ju ganska utvilad också när jag tänkte efter en stund.


Nu kollar vi Kalle i sysselstad och det verkar som det är ett riktigt spännande avsnitt idag med tanke på att jag inte hört ett ljud från Skrutt på ungefär 10 minuter. Det blir som mamma ikväll när det äntligen är dax för mina underbara Hemmafruar igen!!! Weeeha!


Annars blir det nog lite lugnt idag, har tagit ledigt faktiskt. Det funkade inte med 4 kvällar denna veckan, tyvärr.


Nu ropar Skrutt på "Äälling!" Så vi ska nog krypa ihop här i soffan med en flaska. Han borde äta riktig frukost men idag tänker jag fuska, så han får välling först. Det är så mysigt när han kryper upp i knät och kurar ihop sej och gosar med en flaska. Jag får nussa han i håret och pussa på honom hur mycket jag vill och han tyckar bara det är mysigt! Goooooos!!! Det bästa som finns!

Av Tessan - 9 november 2009 23:54

Han sa att han spelat in något med Tv4 den luringen.. Men han fick inte säga vad..

Av Tessan - 9 november 2009 18:49

Eller ja, en före detta kändis iallafall. Det är AntiRasist konsert i stan och massa folk. Gick nyss förbi Heavy. Ja ni vet den ena halvan i Hjalle & Heavy.. De som var med i det där teveprogrammet förut.. Ja ja han är kanske ingen kändis men jag såg honom nyss i alla fall.. Nära.. Jag har sett Jonas Uhlbäck på JC också, wehoo :)

Av Tessan - 9 november 2009 18:28

Blire Johan Falk hemma hos oss. Zlatan skulle också komma sa han. Det är därför han inte kan vara på Fotbollsgalan.


Mike har varit hemma med Virre idag. Jag ville också vara hemma med dom.. Vi är aldrig lediga samtidigt.. Typ..


Har varit på arbetsförmedlingen idag. Blev upprörd. Mycket upprörd. Anledningen varför ska jag ta en annan gång, men tack så jävla mycket Herr Statsminister och alla andra satar som styr detta land. Usch säger jag bara. Tur att jag har mitt eget öde i mina händer. De ska inte få bestämma över mej hur gärna de än vill. Jag kan själv!

Wee

Av Tessan - 8 november 2009 21:41

Det blev Lasse! Grattis Ulrika!

Det blev Oskar! Grattis Helena!

Det blev ingen! Grattis (?) Madde! Fast jag tror hon kunde ha blivit kär i Anders! Trodde dom skulle passa bra ihop!


Nu får mammorna hångla fritt igen! Önskar de all lycka efter att ha följt dem denna säsong!

Ovido - Quiz & Flashcards