Alla inlägg den 6 november 2009

Av Tessan - 6 november 2009 14:23

Håller på med en annons på Sigge och Anita.. Det är inte lätt, jag vill ju verkligen att de ska hamna hos någon som kommer ta mycket väl hand om dom. Det är ju lite som mina bebisar även om jag ibland är sugen på att kasta ut dom.. Särskilt när de tex klättrar på nya matsalsstolarna som är i skinn, när de klättrar i spetsgardinen i köket eller välter blomkrukorna i köksfönstret. För att inte tala om när de anfaller mitt ben när jag ska gå upp och kissa på natten.. Det är såna stunder jag måste tänka på nu. Inte när de är mysiga och ligger på Micke och sover eller hur de spinner när de diar, eller hur glad Virre är när han får leka med dom.. Usch detta är ju jobbigt.. Men man kan inte ha tre katter.. Det är två för mycket, när man ska resa bort är det tre för mycket.. Blä!

Av Tessan - 6 november 2009 11:14

Trodde ju att det skulle bli snökaos nu men istället så regnar det bort och slaskar.. Trökigt.. Funderade på att åka o bada med Virre idag när jag är ledig men vet inte om jag örkä! Blir nog o baka lite istället.. Det gillar han också.. Får bli en pysseldag idag.. Kanske rör ihop lite trolldeg till Lillen..


Ska lägga ut annons på kissarna på blocket idag också. Det måste bli av nu. De måste flytta.. Tyvärr..

Ovido - Quiz & Flashcards