Alla inlägg den 17 november 2009

Av Tessan - 17 november 2009 22:17

Gå in här och rösta! Men rösta f'n inte på körsbäret, likörtryffel eller ägglikören!! Eller ja, om ni tycker de är godast så ska ni såklart rösta på dom men vem tar de i första hand?? Det är ju nougaterna och framförallt Trillingnöten som ryker först! Om ni gillar de jag skrev att ni inte skulle rösta på så skulle vi kunna dela en ask i jul kanske??

Av Tessan - 17 november 2009 21:59

Jag börjar få riktigt ont i halsen.. Vill inte! Jag HATAR att ha ont i halsen! Har hellre magsjuka faktiskt! Ska nog gå å lägga mej och sova bort det..



Måste tillägga att i inlägget om min dröm så hade jag skrivit något jättekul som jag inte vågade låta stå kvar.. Men jag skrattade.. Och skrattar fortfarande när jag tänker på det.. Det var inte meningen att det skulle bli roligt, såg det efteråt.. Så jag fick lov o ta bort det.. Men det kanske kommer framöver..

Av Tessan - 17 november 2009 21:01

Nu börjar det!!!!

Av Tessan - 17 november 2009 15:45

Det sista jag drömde innan jag vaknade imorse var att jag såg Janne Houkko naken, det har iofs de flesta gjort men det här var konstigt.. Han hade mycket hår på ena låret och han var mycket längre (högre) än jag trodde.. Smickrande va?!

Av Tessan - 17 november 2009 09:33

Men jag gör det i ett gott syfte. När man får börja dricka must och äta pepparkakor så vill jag ju bara ha det godaste och då måste jag ju testa innan så jag inte äter något som inte är det bästa under advent. Det vore ju bortkastat! Efter två testade mustar så ligger (hör o häpna) Eldorado light i topp! Tillsammans med Willys pepparkakor!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards