Alla inlägg den 4 november 2009

Av Tessan - 4 november 2009 18:10

Igår hade jag onsdag och idag har jag torsdag. Dagvillan brukar ju rätta till sej efter en dag men den här veckan ligger jag verkligen en dag före hela tiden. Jaja, iallafall så är onsdagar och torsdagar mina favvo tevedagar för då är det ingenting som jag "måste" se! Hinner alltså göra en maaassa annat!!

Av Tessan - 4 november 2009 08:54

Vi tog oss en liten sovis idag, härligt! Lillen sov redan när jag kom hem från jobbet igår och sen vaknade han till vid klockan 6 och fick morgonvälling. Sen somnade han mellan oss och vi sov till 8.33 Å så skönt det var!


Igår fick jag mitt armband som jag har beställt.. En aning besviken kände jag mej när jag öppnade paketet.. Hmm, såg det verkligen ut så här?? Var det inte svart?? Kan jag ha sett så fel? Satte igång letandet på datorn för att hitta på bilden på armbandet jag beställde..  


Ja det var väl det jag tyckte.. Det VAR svart!

  


De ser inte direkt lika ut kan jag tycka.. Jag vill ha det som jag beställde. Det här kommer jag nog inte använda.


Nu ska vi koka ägg, byta bajsblöja, sen äta frukost. Sen till dagis, jobb och det är full rulle på dagen igen! Klippte till en tuff tisha på jobbet igår som jag nog ska ha idag. Med en döskalle på.. Öh, inte min grej alls, men det kan ju bli!

Ovido - Quiz & Flashcards