Alla inlägg den 2 november 2009

Av Tessan - 2 november 2009 14:03

Åå nu kollade jag på "smygtittaklippen" av desperate inför imorgon och längtar ännu mer!!

Av Tessan - 2 november 2009 12:36

Ledig idag, jag och Virre har varit uppe sen 6 ungefär. Vi har varit ute och krattat löv! Jösses vad mycket löv det blir av en björk, två äppelträd och tre plommonträd. Jag känner hur träningsvärken smyger sej på min vältränade kropp. Vi var ute i ett par timmar sen gick vi in och åt och nu sover Lille Skutt. Jag tittar färdigt på Johan Falk film nummer 4, jag orkade inte titta färdigt igår så jag slog igen mina blå och tar det idag istället. Vet inte om jag gillar filmerna med Johan. Jag vill se dom men jag tycker de är otäckt råa. Jag kräktes nästan i trean. Nu sitter jag med en kopp kaffe värmer mej, det var ruggigt kallt ute idag. Nu väntar vi på snön!


Är helt galet sugen på att julpynta nu! Köpte en ny fin ljusstake till matsalsfönstret. Var helt inställd på att ställa fram allt sånt nu i söndags men det är ju bara november! Får vänta en hel månad till annars blir väl StorTomten arg?! Vi har pratat med Virre om Tomten och kommit fram till att han ska ge Tomten sin älskade tutte.. Vi får väl se hur det går..

Ovido - Quiz & Flashcards