Alla inlägg den 23 november 2009

Av Tessan - 23 november 2009 18:55

Jag och Micke låg i sängen och pratade. Virre gick för han tyckte inte det var nå roligt. Vi började tönta oss och jag lekte förlamad i vänsterarmen. Micke höll upp den och släppte några gånger.

Sen utan att jag riktigt var med på det skulle han göra så jag slog mej själv i ansiktet. Och jag låg med munnen lite öppen och var på väg lite framåt och innan jag visste ordet av det så slog mina käkar ihop med tungan emellan tänderna! GAAAAAH!! "förlåt, förlåt, förlåt, förlåt" var det enda jag hörde.. Det svartnade för ögonen.. Det gör tyvärr inte mindre ont av förlåt.. Jag fick ge igen.. En hård smisk på Mickes rumpa! Jag brukar inte vilja slå tillbaka men den här gången var det värt det. Blodet rann i munnen, smakade järn.. Nu är det ok men jag är öm.. Jag ska inte leka förlamad mer..

Ovido - Quiz & Flashcards