Alla inlägg under december 2009

Av Tessan - 2 december 2009 21:21

Sitter med färgen i håret och det killar och pirrar så där härligt som det gör av en blekning.. Ooo man kan inte klia tillbaka!!

Av Tessan - 2 december 2009 20:42

Nu ska jag slänga i mig lite mat. Blev fiskbullar och potatis. Sen ska jag ge mej på att färga håret, Bäst att passa på ikväll för imorgon är jag ledig och har hela dagen på mej att rädda det ifall det går åt skogen!

HAN

Av Tessan - 2 december 2009 17:59

Är väldigt snäll och Han är lång! Väldigt lång! Han vill inget ont, Han är helt harmlös och vill bara visa sig.


-Vem är du??

Av Tessan - 2 december 2009 15:45

Idag har jag och Min Love varit och handlat och jag har laddat med lite bak grejer och sånt som behövs för att göra lite julgodis och baka lite. Jag hoppas hoppas hoppas att jag vaknar på dånt där humör som gör att jag orkar vad som helst och lite till imorgon. Jag vill inte vakna på fel sida och framförallt inte under sängen. Ser fram mot en mysig julstökardag ihop med Virre.

Kanske det till och med kan börja snöa lite nu när det är så kallt??

Av Tessan - 2 december 2009 14:12

Letar nya recept! Är så trött på all mat man äter hela tiden och om och om igen. Vill ha lite ny matinspiration! Har ni nå roliga men inte allt för avancerade recept att dela med er av?? Behöver både fredagsmysmiddagstips och lite sån vanlig eftermiddagsmat. Lite roligare än korv och makaroner men behöver inte vara jätteavancerat.. En korvgryta eller nåt typ...


Det står mer still än vanligt i hjärnan!


Nu ska jag äta min kycklinggryta som jag har med mej i matlåda! Ja ni läste rätt! Jag har matlåda med mej idag! Ska gå upp på Classe och köpa mej den största svarta sprit pennan dom har och rita ett stort jäkla Kors i taket!!


-Men Då kommer Tunabyggen  

Av Tessan - 2 december 2009 10:40

Det känns lite i armen idag.. Känns som en kraftig träningsvärk när jag lyfter den men inte värre än så. Tyvärr glömmer jag av mej emellanåt och kommer på det när det tar emot.


Micke känner inte av det alls och Lillen verkar inte heller ha några som helst besvär av att de var långt in i muskeln och sprutade in vaccin igår.  Skönt, jag var lite rädd för att Lille Skutt skulle vara gnällig och ha ont idag..


Nu väntar jobb och dagis!

Av Tessan - 1 december 2009 14:04

Då var vi sprutade och klara alla tre! Inga svin göre sej besväret att försöka smitta oss nu! Svin kan hålla sej borta helt och hållet för att göra det enkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards