Alla inlägg under december 2009

Av Tessan - 28 december 2009 20:21

Tack för allt!   

Av Tessan - 28 december 2009 19:54

Årets julklapp inom klanen Jakobsson verkar ha varit souvenirer från Leksands Stars shop.. Min bror fick till exempel en toapappershållare med LIF ingraverat.


Pappa= P

Kjelle= K

Min Bror 1= M

Jag= T

Min bror 2= R


R: Tack! Vilken fin

K: Nää Det ska ju stå Mora IK på den

MTPR: Näää

M: Finns det inte toapapper med LIF på som du kan ha i den??

R: Vet inte..

T: Ja, gör det inte det??

P: NÄ. Det står det Mora IK på


Punkt

Av Tessan - 22 december 2009 17:31

Mina läsarsiffror rasar i antal! Inte så konstigt kanske?!


Hemma kommer man knappt in. Julen står för dörren!  

Jag bara längtar! Imorgon har jag tagit lite föräldraledigt och jag och Virre ska vara hemma och mysa. Det är bara att hoppas att alla inblandade vaknar på bra myshumör!


Fått julklapp på jobbet idag och hämtat ut min vinst från säljtävlingen! Najs! Har julhandlat, köpt massa nya serveringsskålar till jul och ska koka knäck ikväll tror jag. Har även min egojulklapp på mej idag! Himlans nöjd!


Har testat Jojos Volume master idag och jag måste ha en! Ska nog be någon åka in och köpa en redan idag tror jag..




Ha det gött folk! Vem vet när det kommer en uppdatering nästa gång?!  





  Hehe!!! Love U All! 

Av Tessan - 19 december 2009 21:10

Nu börjar mästerskapet!!

-Håll tummarna!!

Av Tessan - 19 december 2009 12:35









Alla är frånm kappahl


Av Tessan - 19 december 2009 12:33

Pyjamasar från Kappahl storlek 86-92

Mjukis brallor storlek 92 Alltså riktiga mjukisbrallor, som inte prasslar eller så utan är i swettistyg..

Av Tessan - 19 december 2009 12:28

Eftersom våran dansa film med tubbisarna har åkt en och annan vända på golvet önskar vi oss en ny




Denna film skrämmer mej lite eftersom det verkar ingå någon form av hjärntvätt i den. När vi ser avsnitt av detta på barnkanalen så sitter min son som fastlimmad, ögonen liksom sjunker in i teven och han är närmast okontaktbar. Hur har de gjort detta?? Även om det känns läskigt att se min son på det viset så önskar jag mej en film med I drömmarnas Trädgård åt honom..


Av Tessan - 19 december 2009 10:16

Hoppas detta är lugnet före stormen.. Eller orkanen närmre bestämt! Hoppas på ett jäkla ös på jobbet idag, det är då det är som roligast och nu är det ju snart jul! Slutar 14 då ska jag hem och lösa av barnvakten och bara lördagsmojjsa! Ikväll kan det bli ett glas vin, kanske lite kortspel?


Ska köpa ostkrokar också! Mumma!!

Ovido - Quiz & Flashcards