Alla inlägg under december 2009

Av Tessan - 7 december 2009 10:07

Nu väntar 9 dagars jobb. Varje dag fram till nästa onsdag alltså. Då ska jag vara ledig i tre dagar om inte det blir något extra. Fast inte på onsdagen för då ska vi ha familjedag! Heligt!


Tur att jag har ett roligt jobb och trevliga jobbkompisar! Annars hade ju detta känts mindre kul!


Nu ska jag in och duscha och göra mej klar!

Av Tessan - 4 december 2009 16:57

Aaaooo Det gör så ont! Jag snodde lite av johannas läppglans på jobbet och jag hade glömt att det var plumper i det! Jag dör! Det bränner! Det svider! Herre min jisses, varför utsätter vi oss för detta?

Av Tessan - 3 december 2009 22:33

Var jag än går och var jag än är så är hon här. Helst vill hon vara i mina fotspår samtidigt som mej, vilket gör att jag håller på å ramla ungefär 10 gånger om dagen! Hon sitter och tittar på mej när jag kissar. Hon sitter bredvid mej i soffan. Hon är i köket när jag lagar mat. Jag tror att hon gillar mej! Och jag gillar ju henne också. Men inte när hon försöker lägga krokben på mej!

Av Tessan - 3 december 2009 17:54

Det blev till att prova nåt helt nytt idag! Kycklingfile med ädelostsås.. Jag som spottat och fräst bara jag känt lukten av sån ost.. Är jag gravid??? Hmm.. Knepigt..


Det ser gott ut och luktar gott, blir pasta till! Om det är gott så ska jag skriva ut hur jag gjorde men det var ett himla enkelt recept som jag hittade på nätet.. Har såklart glömt det på jobbet men jag gjorde som jag kom ihåg och lite efter hur jag tyckte själv..

-Spännande!

Av Tessan - 3 december 2009 16:45

Vad heter låten som spelas i början av Filip o Fredriks High Chaparall??? Kan inte komma på och jag vill höra den NU!

..

Av Tessan - 3 december 2009 15:49

  

Av Tessan - 3 december 2009 15:36

Ser reklam för nästa veckas Ullared och den där galna människan RosMarie räknar ihop sina kvitton. På reklamen är hon uppe i 51000!! Jag är speachless!! Inte ofta men herre gud! Bara att hoppas att hon är nöjd med sin semester. Själv hade jag nog valt att åka långt bort istället!

Av Tessan - 3 december 2009 15:32

Hemma och har mysdag idag. Vi har bakat lite och pysslat lite. Synd att Virre är inne i en liten gnäll period och inte har så lång stubin men det är sånt man får ta. Tur att jag kvittrar som en lärka för jämnan!


Bakat drömmar och kokos bitar och gjort rischoklad. Mmmmmumma!!


Nu har Liten däckat i soffan, jag trodde han skulle hålla i idag och inte sova men John Blund kom visst när jag minst anade det..

Ovido - Quiz & Flashcards