Alla inlägg under december 2009

Av Tessan - 7 december 2009 22:33

En stöveltork kan vara bra att ha!








Eftersom vi inte har nån fläkt i badrummet skulle en sådan också vara bra att ha! Finns på Biltema och Jula, typ.. Ingår det installation från den som köper den också så är det ett extra STORT Plus!!

Av Tessan - 7 december 2009 22:25

Rostad mackamed mycket smör och ost på, tillsammans med ett glas kall oboy! Kanongott på kvällen, men lägger sej som bomull runt midjan...

Av Tessan - 7 december 2009 20:54

Nu

Av Tessan - 7 december 2009 20:49

Nu kan man följa min blogg med Bloglovin.. Fråga mig inte vad det är men det går tydligen...

Av Tessan - 7 december 2009 20:42

Hemma igen!


Fixar lite, har ont o huvet fast Lisa öppnade upp skallen och släppte ut värken ett tag, det måste ha stängt ihop ej igen. Sk göra nattis här snart.  Imorgon väntar jobb, men först kommer sotarn!

Av Tessan - 7 december 2009 17:33

I lördags hejade jag på Susanna Kallur och pratade med hennes kille över provrumsdörren. JH blev så till sej så han blev alldeles skakig i knäna..

Men det är väl inte så mäsrkvärdigt.. Hon bajsar väl också??!!

Av Tessan - 7 december 2009 15:59

Jo hela helgen har jag jobbat.. Nästan.. Utom söndag.. Så då blev det bara halva helgen.. Söndagen spenderade jag med min underbara familj!


Men nu är jag tebax! Alive! Full of speed! Here we go!!

Av Tessan - 7 december 2009 15:21

Zlatan ringde och undra om jag ville gå å ta en kaffe på min rast. Men jag vet inte, jag har ju bara en kvart idag...

Ovido - Quiz & Flashcards