Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Tessan - 15 juli 2009 21:35

Hemma efter en ganska lång promenad på ungefär en timme. Skönt å ha börjat, nu ska jag bara fortsätta röra på mej! Känner i ljumskarna och i låren att det har hänt nåt som de inte varit med om på länge!Härligt Anita, det här gör vi om! Snart!

Av Tessan - 15 juli 2009 19:18

Vi fick en sån jäkla snygg bakomkassan bild idag!

Av Tessan - 15 juli 2009 19:12

Ringde grannen och fråga om hon ville ut o gå med mej ikväll.. Hon sa ja så nu kan jag inte ångra mej.. Om jag skulle gå själv hade jag ju kunnat ångra mej men nu måste jag gå.. Det är kanon! Heja Anita! Dra med mej ut om jag börjar krångla, jag måste röra på mej. Blir ju ansträngd av ingenting ju.. Nu jäklar kör vi ikväll!

Av Tessan - 15 juli 2009 19:09

Nu blev det plötsligt helt mörkt..

Av Tessan - 15 juli 2009 15:50

Min lunch idag. Skulle räcka till att mätta tre personer eller typ 50 kaniner.. En sallad med räkor, kyckling, ägg, oliver, feta och massa annat som är gott men som blir lite tråkigt efter ett tag..Dag tre, det går bra! Kanon!

Ovido - Quiz & Flashcards