Alla inlägg den 9 juli 2009

Yes

Av Tessan - 9 juli 2009 23:19

Nu har jag bestämt mej! Idag har vi varit på 75 års kalas! Grattis Farmor! Vi fick smörgåstårta o fika! Trevligt o träffa lite släkt även om den är väldigt liten. Tyvärr va inte min bror och mina kusiner med men dom får vi väl se till o träffa en annan gång. Va på dollar efteråt och handlade schampo och sånt som dom har billigt där. Snålfia jag! Nu ska jag säga godnatt, kissen ligger här breve och väntar. Hon är så knäpp. Hon är ju tokgosig och ska stångas och slickas på hakan och ansiktet på mej hela tiden. Tror att det är för att hon tycker om mej så det är ju mysigt men mitt i allt så tror jag att hon blir så övergosig för då sätter hon tänderna i hakan på mej och sitter fast. Alltså inge hårt men hon nyper sej kvar liksom.. Konstig katt..

Ovido - Quiz & Flashcards