Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Tessan - 22 juli 2009 22:06

Det kunde komma en Big Mac o Company och landa på bordet framför mej!! Tänk om...

Av Tessan - 22 juli 2009 21:19

Ibland blir man irriterad och trött.. Men det är inget att bry sej i. Bara att försöka skaka av sej och det får rinna av som vatten på en gås.

Av Tessan - 22 juli 2009 21:00

Idag har varit en bra dag! Jag har haft nästan full koll på jobbet, mycket o göra men det är då det är som roligast! Ganska mycket folk och det har kommit ännu mer nya höstkläder! Rean är som sagt i full gång och det känns som att vi tillochmed rear ut nya kläder!

Pappa fick åka till kupan idag och köpa ut ett par jeans åt mej som vi skulle ha på rea men vi sålde slut våra för länge sen så jag fixade ett par därifrån som jag inte hann hämta ut själv. Men surt. När jag kom hem var de för små. Fasen jag har ju provat de förut i den storleken.. Har de krympt?? I alla fall så snackade jag åt mej att få byta eller lämna tillbaka när jag ringde o la undan dom! Men tack pappa för hjälpen.


När jag skulle hem idag så skulle jag åka buss eftersom det är cruising i stan och Micke ska jobba länge. Det jag inte hade tänkt på va att bussen åker samma väg som alla bilar så resan hem tog vääääldigt mycket längre tid än vanligt! Det va lite segt och jag som blir trafikrädd när det är så mycket bilar överallt tyckte det va lite otäckt. Men nu är jag hemma iaf.


Virre har varit med mormor i eftermiddag då vi båda har jobbat. Det hade gått så bra så och han sov när jag kom hem. Jag är bra sugen på att gå in och snuffa lite på honom men jag ska inte väcka.. Bara snuffa lite.

Han hostar fortfarande galet mycket på nätterna. Mycket irriterande både för oss och såklart för honom. Har börjat med "mememis" (medicin) igen men om det inte ger sej inom några dagar nu så måste jag ringa farbror doktorn igen. Och då ger jag mej inte! -Kolla vad som är fel med mitt barn!

Ovido - Quiz & Flashcards