Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Tessan - 11 juli 2009 22:55

Har varit en lång dag som gått snabbt. Har varit full fart redan från i morse. Hem till farmor och fikat och ätit massor med pappa, bröder och Cissi. Sen hem till mamma och jag och Virre ska sova här inatt. Han har redan påbörjat sin natt, han var trött plutten. Jag ska alldeles snart gå å sova. Mike är hemma och har kompisar hemma så vi lät dom vara ifred ikväll. Får åka hem imorgon och mysa lite innan jag börjar jobba på måndag. Känns konstigt men kul. Dagisångesten blir inte direkt bättre. Har sålt min orbitrek idag. Den som jag var tvungen att ha! Haha.. Inte blev jag smalare av att den stog i källaren. Nu kanske den får göra lite nytta hos sin nya ägare.


Nä, godnatt nu. Har myst med mammsen hela kvällen och nu sitter hon och tjuvkikar över axeln på mej.


En trevlig dag. Hoppas det gick bra och köra hem till sthlm, brorsan och Cissi!



Ovido - Quiz & Flashcards