Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Tessan - 16 juli 2009 18:10

Slutade 3 idag och det va riktigt skönt! Åkte tillsammans med micke och hämtade vår ögonsten! Trevligt när man för en gångs skull slutar samtidigt. Nu har vi precis ätit blodpudding med bacon och lingonsylt och sen slängde jag in killen i duschen. Måste försöka hålla honom vaken iaf till strax före 7 tänkte jag. Han är jättetrött och har gnällt massor. Men han va svettig oxå så duscha måste man. Sen blir det nog till och torka lite golv, har stört mej länge på att jag inte hunnit det. Och jag måste göra det efter läggning annars får jag så mycket hjälp så det blir inget alls gjort..

Aj

Av Tessan - 16 juli 2009 08:48

Å det gör så ont i hjärtat varje dag.. Fast jag vet att han har det bra.. Kommer jag aldrig vänja mej?

Av Tessan - 16 juli 2009 06:50

Fy vad det regnade inatt. Jag vaknade av att det dånade på taket. Hade precis drömt en otäck dröm om massa ormar. Hade glömt vagnen ute, jaja.. Sen gick jag upp och drog ur teven ifall det skulle åska, och precis när jag lagt mej kom första blixten. Saida jag.. Och nu vakna jag av solen i ögat och skrikande liten. MAAAMMA, MAAAMMA! - Ja, jag kommer. Bara lite till...

Oj

Av Tessan - 16 juli 2009 06:48

Tryckte på fel knapp när jag skulle godkänna en kommentar.. Den försvann helt..

Ovido - Quiz & Flashcards