Alla inlägg under juni 2009

Av Tessan - 10 juni 2009 23:09

Ligger som vanligt i sängen o skriver godnatt. Jag va nyss in och lyste killen i ögonen med mobilen så han börja knöla, det va rutinerat men jag va ju tvungen o kolla så han levde.. Nu är jag så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna, så jag lyssnar på min kropp. SOV! Imorgon är det dags för ett besök hos frissan. Hoppas det blir kanon denna gången!

Av Tessan - 10 juni 2009 09:57

Regn o tråkigt.. När kommer sommaren? Eller är det sånt här vi får nöja oss med i år? Kan inte låta bli att vara lite avis på johanna, som antagligen vaknade upp med strålande sol och minst 25 grader.. Blev inge hårfärg igår, han fick förhinder så vi tar det imorgon istället!

Av Tessan - 10 juni 2009 01:29

Somnade han verkligen direkt efter välling? Eller drömmer jag? Eller ligger mamma här och kan inte sova igen?..... Det är nån som parkerat på mej.. Gos.. Hon spinner så högt bara..

Av Tessan - 9 juni 2009 23:03

Godnatt och sov gott! Man ska inte vara sur över det man inte har utan vara glad över det man har!

Av Tessan - 9 juni 2009 21:41

Tittade på kort från i vintras när vi var hemma hos farmor och det spökar nog där tror jag. Lillebror tog det här kortet och när jag tittar på det nu så uppenbarar sej en äldre dam i sidan av fotot..  


Tittar jag vidare i mappen så hittar jag nästa spökkort.. Ännu en bild på mej och min sambo men ser ni spökena som smygit sej in??


Titta igen! Ser ni dom??


En ledtråd.. Ett i mitten och så en spökbebis i hörnet....


BUUUUUUH

Av Tessan - 9 juni 2009 21:40

Tänk att man ska behöva bli upprörd i varenda avsnitt.. Tycker polisen ska ta Dave nu!

Av Tessan - 9 juni 2009 19:11

en busschaufför som tycker han är jättekul. Varje gång.. När jag lämnar fram mina pengar så säger han -en ungdom va?! Ja, idag oxå.. Jag åker samma sträcka varje gång, någon gång borde det slå honom att jag kanske hört detta jätteroliga skämt förut..

Av Tessan - 9 juni 2009 11:11

Va säker på att jag började 11 idag men jag hade visst tagit fel på dag, det va imorgon. Så jag får slå ihjäl lite tid på stan då..

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards