Alla inlägg under juni 2009

Av Tessan - 13 juni 2009 23:10

Har just sett den filmen och jag som redan tycker att speglar nattetid är väldigt obehagliga kommer nog akta mej ännu mer för att råka se mej själv när jag varit upp o kissat.. Ganska bra film men jag tyckte den va otäck och det va väl det som va meningen. Sover nog tätt intill micke inatt..

Av Tessan - 13 juni 2009 20:48

Längtar enormt mycket efter våran son just nu.. Fick en gråtattack efter jag hade pratat med honom nu ikväll.. Men imorgon kommer han hem igen!

Av Tessan - 13 juni 2009 18:00

Blir så full i skratt.. Min butikschef har berättat att hon följer Greys Anatomy och hon tycker det är så bra, fast nu hade hon slutat titta och så hade hon börjat igen. Jag har aldrig sett det eftersom jag på fullaste allvar trodde det var en fjantserie i stil med Ally McBeal eller Scrubs. Och nu när min boss ska berätta om sista avsnittet så kan hon knappt. Förlåt igen T att jag fnittrar men jag har aldrig sett dej såhär! Hon kan inte ens berätta om svsnittet utan att börja gråta så nu MÅSTE jag ju börja kika.. Det enda hon säjer är att det var fruktansvärt och att hon verkligen var tagen av det och såna serier gillar ju jag så jag lär väl köpa boxarna och kolla ikapp innan nästa säsong börjar.. Har lite och göra i sommar då eftersom det tydligen har gått 5 säsonger...

Av Tessan - 13 juni 2009 17:57

Jag vet va hon heter... Men jag kallar henne Tess...

Av Tessan - 13 juni 2009 17:52

Av Tessan - 13 juni 2009 17:33

Vi var över till grannarna igårkväll och gratulerade Linnea när hon tagit studenten! Grattis Linnea! Nu väntar livet utan skola!

Vi satt i tältet de satt upp på gården och det var trevligt. Jag hade nyss kommit från jobbet, alla var jättetrevliga och stämningen var hög. Virre lekte med tjejerna som vanligt och rätt var det är så susade en bil förbi på gatan i superhög fart! Jag visste att Virre lekte med tjejerna inne så jag var lugn. Jag såg framför mej att OM bilen hade kört på min unge så hade jag nog faktiskt haft ihjäl honom/henne.. Sjuk tanke.

-Jag såg det verkligen framför mej.. Är jag sjuk på nåt sätt??


Har jobbat idag, var ganska lugnt men när vi skulle stänga så hade vi kunder inne såklart. Men sista killen handlade en del grejer så vi lät han hållas.. Man måste va rädd om kunderna. Tänker på en annan kund jag hade idag oxå men vet inte om jag kan skriva det här.. Eller jo det kan jag.. Eller nej.. Kanske retar nån.. Inte för att jag bryr mej egentligen men är rädd om mitt jobb.. Say No More..



Lånade Mandas locktång, ser numer ut som Agnes/pudel i håret. När jag skriver Agnes så syftar jag på håret, är ju inte lika söt som hon i ansiktet.. Regnet har tyvärr tagit de finaste lockarna..Kan inte riktigt bestämma mej för om jag gillade det eller inte. Lite kanske.. Ibland.. Vad tycks??


Mitt Å: Nej jag klarade mej utan o kissa ner bussen, hihi!

Av Tessan - 11 juni 2009 19:58

Bussen skumpar och jag är så kissnödig att det snart händer en olycka..

Av Tessan - 11 juni 2009 19:28

Missade bussen hem efter jobbet. Med typ en minut max! Så tråkigt men sitter väl här på en bänk och äter nektarin och ser faktiskt solen titta fram. Hoppas den lyser på alla studenter imorgon!Första dagen idag på min lilla sockeravvänjning, har gått bra sånär som på 3 mariekex och ett glas sprite.. Heja mej!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards