Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Tessan - 20 juni 2009 23:22

Midsommar är över. Imorgon är det annandag midsommar som jag brukar kalla det. Kommer kanske hit nån o köper skåpet jag lagt ut på blocket. Skönt o bli av med, hoppas det blir så bara..Idag har det varit krig här hemma. Jag vs katterna. Det har börjat springa en vit ful hankatt här som jag inte gillar. När jag tittade under uterummet idag så satt det tre katter där. Jäklar va dom slogs! Har inte sett min sen dess. Hoppas de inte hade ihjäl henne därunder så hon ligger kvar.. Förstår inte vart hon kan vara, hon brukar ju alltid komma hem. Virre har haft en fullspäckad dag. Besök av morfar, morbror ggr 2 och cissi. Mycket bus o spring blir det! Sen massa lek o bus med granntjejerna! Å va han är kär i dom! Mitt i allt så kan han stanna upp och så ska dom få varsin kram. Han är så nöjd när han får leka med dom! Tack tjejer, ni är guld! Och gissa om vi hade en trött kille ikväll?! Det är ju midsommar oxå så lite längre än vanligt har han ju fått vara uppe.Nu ligger det en mycket trött mamma i en säng i falun. Känner att ögonen åker ihop mer o mer för varje blink.. Så.. Godnatt på er!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards