Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Tessan - 8 juni 2009 22:11

Höll på å vela hela dagen om jag skulle åka eller inte. Orkade egentligen inte men mormor fyllde 85 igår och ville verkligen träffa henne så jag tog mej i kragen efter Virre hade sovit. Vi kom iväg sent och jag tänkte att nu är han väl trött o grinig. Men Nej! Mormor blev jätteglad när vi kom och Virre var på ett strålande humör! Fikade, busade, skrattade och röjde runt! Det var supertrevigt och ibland ångrar jag lite att jag inte bor i säter.


Vid 18 tiden ungefär tyckte Virre det var dax o åka hem, han la sej och gosa i mitt knä och ögonen gick i kors på honom. Han somnade ovaggad i bilen och efter lite trix när vi kom hem så fortsatte han sova.

-Jag är glad att jag åkte! Och jag vet att det var mycket uppskattat! Känns skönt! Love You mormor!


I morse var familjen J/K och köpte en gräsklippare! Vi är därmed ett steg närmare till att vara vuxna! Den dagen Familjen J/K är Familjen K anser jag oss vara helt vuxna. Hehe!

Ovido - Quiz & Flashcards