Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Tessan - 17 juni 2009 22:37

Ska upp tidigt imorgon o besikta bilen så nu blire godnatt på er alla!Fallerullanlej fallerullanlej, natti natti, fallerullanlej!

Av Tessan - 17 juni 2009 21:29

Tror ju inte på gud men men.. Vi satt här o va sugna på nå salt men hade verkligen inget hemma.. Tänkte att undra om Anita har chirre hemma.. Micke trodde ja.. Jag vågade inte gå dit men va verkligen sugen.. Tog mej i kragen. Dom hade hemma!! Fick med mej en påse! Å tack!! Nu sitter vi här o mumsar! Precis va jag behövde! Jag är så jäkla glad över våra grannar! Dom är bäst! Tjejerna är underbara med virre! Vi får hoppa när vi vill! Man får alltid låna nåt när man behöver! Och så är dom jäkligt trevliga! Tack för att ni är som ni är! Guld värt för oss!

Av Tessan - 17 juni 2009 20:56

En underbar dag är snart slut.. Det började med jättetrevligt besök av mitt Å och hennes underbara barn. Egentligen skulle vi inte träffas alls för det är då man verkligen kommer på hur mycket mer man vill hinna träffas. Saknar er och älskar er mina kära! Super kul hade vi iaf och kevin fick äntligen träffa guffar! Sen har vi varit ute hela dagen så hela familjen J/K har fått en fin röd nyans på skinnet. Härligt!Picnic på dagis så barnen fick leka och sen hem o laga mat. Ut i trädgården ett tag till sen in o duscha och sen sängen för lillebus. Jag har tagit ett glas vin och micke sa att vi skulle spela lite kort. Trevligt, det va länge sen. Bara jag vinner.. Jag är världens sämsta förlorare.. Fast jag är nästan en ännu sämre vinnare.. Hehe..

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards