Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Tessan - 28 januari 2010 21:14

Ikväll känner jag mej trött och slut. Känns att jag jobbat många dagar sista veckorna. Det blir soffpotatis och lite plock ikväll. Inte en knop till ska jag göra. Virre ligger i sin säng och vill inte sova. Han ligger och tjattrar för sej själv. Klockan 21 (!), då ska små gryn sova ju..


Snart kommer ropen, törs nästan sätta en slant på det;


-Maaaaammaaaa, Maaaaammma!

 -MAAAAAAAMMMMAAAAA!!!!!!!!!!!

Av Tessan - 28 januari 2010 17:29

Nu är den skickad, hoppas det blev bra, jag vill verkligen! Det krånglade lite innan men det blev nog bra.


Jobb idag! Jobb nästan varje dag! Det är bra! Fast jag skulle behöva en skrotdag känner jag. Det ser för jäkligt ut hemma, ingen som hinner städa!


Min älskade kille har slitit och målat i hallen! Wee, det blir skitbra! Nu ska jag bara hitta en fin tapet!

Ovido - Quiz & Flashcards