Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Tessan - 3 januari 2010 22:07

-Trettondagshelgen infaller 6-7 dygn efter julafton..

-Jaha är det därför det kallas Trettondagsafton??

-Ja så är det!

Av Tessan - 3 januari 2010 21:35

På jobbet häromdagen fick jag ett mycket oväntat mattips! Tack!


Jag stod och pratade med Jojo på jobbet och hon berättade vad de hade ätit på nyår. Jag frågade henne; -Vad är Chevre ost för nåt?


En liten man fnittrade lite och berättade för mej att det var en getost. Hmm, jag känner igen honom..


Han sa att det var jättegott att ta en brödskiva, skiva på chevreost, lite kryddor och på med en tomatskiva och in i ugnen en sväng. -Mmm, Kanongott!


Jaha, sa jag, ja de lät ju gott!


Tack för tipset, Kalle Moraeus!

Trevlig kille!


Kalle Moraeus

Av Tessan - 3 januari 2010 11:57

På er alla!


Mina nyårslöften för iår då:


Jag ska bleka i tid och inte låta utväxten bli så lång iår

Jag ska lära mej använda min volume Master som jag fick i julklapp

Jag ska ta bort nagellacket i tid och måla på nytt innan det ser taskigt ut

Jag ska dejta dammsugarn lite oftare



Ja det var väl så mycket som jag vågade lova.. Men jag kan inte lova att jag håller det heller.


Ovido - Quiz & Flashcards